21 mar 2016

Dziękuję za 20k wyświetleń! + zwiastun bloga

Hejka, kochani!
Dzisiaj wyjątkowo notka nie jest kolejnym rozdziałem, (a jeśli nie przeczytaliście najnowszego to biegiem nadrabiać!:D) ale jest nie mniej ważna;)
Jako, że na tym blogu wybiło ponad 20k wyświetleń za które ogromnie Wam dziękuję!, to mam dla Was małą niespodziankę, co nią jest możecie się już domyśleć.
Co prawda zamówiłam taki na blogu trailer-makers (edit: upsik, jednak niexD), ale ten jest wyjątkowy, ponieważ został stworzony przez moją przyjaciółkę (a druga jej w sumie jej pomagała, tak więc został stworzony przez obie) mój wkład w niego jest niewielki, ponieważ zrobiłam tylko kilka gifów xDDD
Mam nadzieję, że docenicie trud Patrycji (przede wszystkim jej, bo to ponad 90% tego dzieła) i Agaty (identycznie jak nasze bohaterki, prawda?) i napiszecie coś miłego pod tym postem:D
Cóż, nie mówię nic więcej, tylko zapraszam do oglądania:D
edit: Moja Patrysia jest teraz profeszjonal zwiastuniarką, więc jeśli chcecie mieć też taki piękny zwiastun (ale krótszy, bez obawxD) to lećcie tu.


 I tradycyjnie już, buziaki:*

10 komentarzy:

  1. świetna robota, dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z nielicznych zwiastunów, które obejrzałam do końca! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra robota :) (mogłabyś podać tytuły seriali/filmów z których są materiały, chociaż część bo domyślam się że, jest ich bardzo duuuużo:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Większość materiałów mam z tumblra, dużo gifów zrobiłam też ja lub Marlena, ale postaram się podać ci te tytuły które znam.
      -3 metry nad niebem
      -New girl
      -Stuck in love
      -Love,Rosie
      -I że cię nie opuszczę
      -Tylko ciebie chcę
      -Pamiętniki wampirów
      -Słodkie kłamstewka
      -Teen wolf
      -500 days of summer
      -Zmierzch przed świtem część 1
      -Pierwszy raz
      *dodatkowo gify z teledysku Katy Perry teenage dream i Carly rae Jepsen-tonight i'm getting over you
      Bardziej pomóc nie mogę, jak pisałam wyżej większość materiałów z tumblra, z filmików na yt oraz od Agaty i Marleny.
      Mam nadzieję, że pomogłam! Pati

      Usuń
    2. Dziękuję:-)

      Usuń
  4. Jeju! Naprawdę genialny! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota :D
    Mam nadzieję, że wpadniesz do Ady i Matteo :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 Wspaniała robota! Pozdrowienia dla Was <3

    OdpowiedzUsuń